Телефони довіри Контакти Версія для людей з обмeженими можливостями

Новини

Інформація для виробників насіння

Вирощування перехреснозапильних культур
Відділ контролю у сфері насінництва, розсадництва та якості зерна управління фітосанітарної безпеки ГУ Держпродспоживслужби в Київській області нагадує виробникам насіннєвого матеріалу, про необхідність дотримання Порядку узгодження розташування посівів, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 07.10.2016 № 365 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2016 р. за № 1413/29543). 
Перехресний тип запилення властивий для таких культур, як: тритикале, жито, гречка, кукурудза, сорго зернове, цукрове та віничне, соняшник, ріпак, гірчиця, редька олійна, суріпиця, рицина, рижій, мак олійний, льон довгунець та іншим.
Суб’єкти насінництва та розсадництва, які вирощують перехреснозапильні культури повинні дотримуватись норм просторової ізоляції та узгоджувати розташування насінницьких посівів з відповідним територіальним органом Держпродспоживслужби. Згідно із вказаним Порядком, суб’єкт насінництва та розсадництва узгоджує питання про не висівання споріднених перехреснозапильних рослин з іншими суб’єктами господарювання, які використовують земельні ділянки, розташовані від насіннєвого посіву в межах норм просторової ізоляції. За результатами узгодження може укладатися угода про не висівання споріднених перехреснозапильних рослин, а також про взаємні гарантії вчасного знищення падалиці культур, які є джерелом небажаного запилення на земельних ділянках в межах норм просторової ізоляції протягом вегетаційного періоду відповідного року. 
Суб’єкти насінництва та розсадництва мають право на перевагу при розташуванні насіннєвих посівів сортів рослин (клонів, ліній, гібридів першого покоління) перехреснозапильних культур перед іншими суб’єктами господарювання, що здійснюють товарне сільськогосподарське виробництво. Відповідно до п. 6 Порядку право на перевагу при розташуванні насіннєвих посівів перехреснозапильних культур мають суб’єкти насінництва та розсадництва при поданні плану схеми, інші суб’єкти господарювання не мають права розміщувати посіви споріднених перехреснозапильних рослин на відстані в межах норм просторової ізоляції. Суб’єкт насінництва та розсадництва, від якого план-схема надійшла першою, має право на перевагу при розташуванні насіннєвих посівів. Підставою для відмови в наданні переваги при розташуванні насіннєвих посівів перехреснозапильних рослин є відсутність суб’єкта насінництва та розсадництва у Державному реєстрі суб’єктів насінництва та розсадництва. 
Для реалізації права на перевагу, рекомендуємо не пізніше 01 березня 2023 року, подати Звернення і план-схему розташування насіннєвих посівів перехреснозапильних культур (з зазначенням кадастрового номера (номерів) ділянок), за наявності, угоду про не висівання споріднених перехреснозапильних рослин до Управління фітосанітарної безпеки, відділу контролю в насінництві та розсадництві ГУ Держпродспоживслужби в Київській області (м. Київ, вул. Саперно-Слобідська, 8).
Для отримання детальнішої інформації пропонуємо звертатись до спеціалістів відділу контролю в сфері насінництва та розсадництва управління фітосанітарної безпеки: тел. 044 495 88 61, fito.kyiv@dpssko.gov.ua.
*Інформація подається суб’єктами насінництва, що планують відведення насіннєвих ділянок перехреснозапильних культур в 2023 році....

Відбулось оновлення першого розділу тестових питань до екзаменаційних білетів для теоретичного іспиту в сервісних центрах МВС.

Відбулось оновлення першого розділу тестових питань до екзаменаційних білетів для теоретичного іспиту в сервісних центрах МВС. Таке оновлення відбулось через те, що цей розділ повною мірою не охоплював часто вживані та звичні водіям і пішоходам терміни.
Тепер тестові питання першого розділу складаються із 79 питань. Раніше їх було тут 38. Оскільки кількість збільшилась, то дехто може подумати, що це ускладнення. Але навпаки, тестові запитання тепер сформульовані простіше.
Зокрема в питаннях першого розділу з’явились тести на перевірку знань таких простих термінів як: «тротуар», «узбіччя», «велосипедна смуга», «велосипедна доріжка», «шляхопровід», «естакада», «розподільна смуга» тощо.
Водночас деякі зміни є технічними, наприклад, у тексті Правил дорожнього руху тепер замість «працівник поліції» і, відповідно, у тексті екзаменаційних білетів теж тепер вживається «поліцейський», замість «інвалід» — «водій з інвалідністю».
Змін зазнав також вигляд розподільного знаку «водій з інвалідністю». Тепер він уніфікований із дорожніми знаками у Європейському Союзі. З цими змінами Правил дорожнього руху можна ознайомитись в Постанові КМУ №1376.
Також оновився алгоритм відображення варіантів відповідей у екзаменаційних білетах. Тепер усі варіанти відповідей будуть у випадковому порядку. Тобто, з урахуванням рандомного вибору послідовності варіантів відповідей до тестових питань. Це означає, що завчити комбінації правильних відповідей типу «1. — а)», «2 — в)» не вийде, бо ніхто не може спрогнозувати їх відображення на екрані у певного кандидата у водії.
При цьому правила складання самого іспиту в сервісному центрі МВС не змінювались.
Теоретичний іспит зі знань Правил дорожнього руху в сервісному центрі МВС, як і раніше: містить 20 запитань, на нього у кожного кандидата є 20 хв на відповіді та можна припуститись не більше двох помилок. Питання розподіляються за таким принципом:
•  10 — про правила дорожнього руху;
•  4 — з основ безпеки руху;
•  4 — про будову та експлуатацію транспортного засобу відповідної категорії;
•  2 — про надання першої домедичної допомоги.
Пройти тест на знання правил дорожнього руху можна у тренажері.
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання можна знайти на сайті....

Сплатити за зберігання номерних знаків відтепер можна онлайн

Головний сервісний центр МВС та ДП «ІНФОТЕХ» розширюють спектр послуг, які можна отримати онлайн. Відтепер в Електронному кабінеті водія можливо сплатити за продовження зберігання номерних знаків без особистого візиту до сервісного центру МВС, де вони знаходяться.  
Відповідальне зберігання номерних знаків — це зручна послуга для тих, хто хоче перезакріпити свої номерні знаки після, наприклад, продажу авто, на інший транспортний засіб. Їх можна залишати на зберіганні для подальшого закріплення за новим своїм транспортним засобом або автівкою іншого з подружжя, дочки, сина, батьків. Послуга надається територіальними сервісними центрами МВС.
За статистикою нині майже 40 тисяч номерних знаків знаходяться на відповідальному зберіганні у сервісних центрах МВС. Отже, послуга продовження терміну зберігання є актуальною для всіх цих автовласників.
Нагадуємо, що раніше оплату за продовження можна було підтвердити лише особисто або через уповноваженого представника. Але тільки офлайн – під час фізичного візиту до того сервісного центру МВС, де номерні знаки перебувають на зберіганні. 
Оскільки багато автовласників, які залишили номерні знаки для відповідальне зберігання, не мають можливості особисто звернутися до сервісного центру МВС для продовження терміну такого зберігання, то було розроблено сервіс онлайн-оплати.
Як залишити номерні знаки на зберігання?
Під час перереєстрації транспортного засобу (наприклад, під час укладання договору купівлі-продажу в сервісному центрі МВС), повідомте адміністратору сервісного центру МВС, що хочете зберегти державний номерний знак для наступного авто. 
Вартість за одну добу зберігання становить 10,8 грн (з урахуванням ПДВ). Термін такого зберігання визначає сам клієнт, який замовляє послугу. 
Як подовжити платне зберігання номерних знаків?
Продовжити термін зберігання номерних знаків можна онлайн або офлайн. Зручно, що можна обрати формат. Оплата за послугу має відбутися не пізніше закінчення строку зберігання номерного знаку.
В Електронному кабінеті водія доступний сервіс продовження зберігання. Варто лише авторизуватись, обрати цю послугу серед електронних послуг, визначитись із терміном продовження зберігання та оплатити. Сервісний центр МВС отримує інформації про продовження зберігання номерних знаків автоматично.
Раніше ж для продовження терміну зберігання потрібно було лише особисто або через довірену особу звернутися до конкретного сервісного центру МВС, де номерні знаки зберігаються. Тобто, опція була доступна виключно офлайн.
У такому форматі послуга надається і зараз. Для продовження терміну зберігання необхідно подати квитанцію про оплату послуги в територіальний сервісний центр МВС. При цьому талон попереднього запису брати не потрібно....

Щорічно третього грудня Всесвітній день інвалідів нагадує суспільству про проблеми дітей з особливими потребами.

З метою відзначення Міжнародного Дня людей з особливими потребами від керівництва Тетіївської міської ради кожна дитина з інвалідністю отримала товарний сертифікат....

Від 14 грудня в Україні змінюється алгоритм реєстрації та перереєстрації транспортних засобів.

Ці зміни регулюють дві постанови Кабінету міністрів України №1019 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1019-2022-%D0%BF#n2) та №1299 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1299-2022-%D0%BF#Text).
Про всі ці зміни та процес їх імплементації розповіли на брифінгу в державному інформаційному агентстві «Укрінформ» начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик та директор Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС Сергій Кримчук.
Тепер для низки реєстраційних дій, для яких експертне дослідження є обов’язковим. Спочатку варто звернутись до Експертної служби МВС, отримати висновок, а потім звертатись до будь-якого зручного сервісного центру МВС.
«Експертне дослідження відтак можна пройти навіть в одному населеному пункті, а реєстраційні дії — в іншому. Висновок експертної служби МВС буде чинним 10 днів. Лишається і опція в один день отримати обидві послуги — пройти дослідження і там же провести реєстраційні дії, це не заборонено», — зазначив Микола Рудик.
 
Для зручності отримання послуг Головний сервісний центр МВС та Експертна служба МВС запровадили зміни до єдиної системи запису (https://eq.hsc.gov.ua/) на отримання послуг з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів. Система є інтегрованою. Талон попереднього запису можна отримати як онлайн через сайти обох відокремлених підрозділів МВС, так і в терміналах безпосередньо в приміщенні сервісного центру МВС.
«Для проведення експертного дослідження можна звернутися до Експертної служби МВС або інших державних спеціалізованих установ, що провадять судово-експертну діяльність, працівники яких мають кваліфікацію судового експерта з правом проведення досліджень за відповідними експертними спеціальностями. У нашому арсеналі 420 кваліфікованих експертів які надають послуги у 145 сервісних центрах МВС та 24 Науково-дослідних експертно-криміналістичних центрах МВС. Для того щоб громадяни могли обрати локацію чи майданчик, їм слід зайти на сайт Експертної служби МВС (https://dndekc.mvs.gov.ua/)», — зазначив Сергій Кримчук.
Експертний висновок є обов’язковим при таких реєстраційних діях:
перереєстрація з одного власника на іншого;
реєстрація вживаного ввезеного з-за кордону транспортного засобу;
відновлення свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, якщо воно було видане до 1 вересня 2019 року;
перереєстрація після успадкування транспортного засобу, якщо його свідоцтво попередньому власнику було видане до 1 вересня 2019 року.
Чому саме 1 вересня 2019 року?
Саме від цієї дати Експертна служба МВС почала долучати до бази даних про кожен оглянутий або досліджений транспортний засіб фотографії цього транспортного засобу. Відтепер результати експертного дослідження разом з фотоілюстраціями вносяться до Єдиного державного реєстру транспортних засобів і зберігатимуться в ньому весь цикл «життя» транспортного засобу
Експертне дослідження проводиться з метою визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів (виявлення фактів знищення, підроблення або зміни номерів вузлів та агрегатів транспортних засобів, підроблення реєстраційних документів, що їх супроводжують), і включає огляд транспортного засобу та звірку інформації щодо транспортного засобу, внесеного до реєстраційних документів.
«Для порівняння маємо такі статистичні дані за 11 місяців 2021 року та аналогічний період 2022 року: у 2021 році виявлено 1635 транспортних засобів зі зміненими ідентифікаційними номерами, відповідно 647 у 2022 році; у 2021 році виявлено 151 документ з ознаками підробки, у 2022 році — 51. Внаслідок таких превентивних заходів проведених експертами, було недопущене порушення прав громадян, які не стали жертвами злочинних посягань. Тому звертаючись до спеціалізованих установ та замовляючи такі дослідження, громадяни передусім бережуть власний спокій», — пояснив Сергій Кримчук.
Експертне дослідження НЕ проводиться:...

Микола Рудик представив нового начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області

 01 листопада 2022 року начальник Головного сервісного центру МВС  Микола Рудик представив колективу нового керівника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області (філія ГСЦ МВС) —  Сергія Петрова.
Микола Рудик зазначив, що Сергій Петров має успішний професійний досвід, який неодноразово демонстрував на попередніх керівних посадах, зокрема, й заступника начальника  РСЦ ГСЦ МВС в Київській області.
«Люди мають відчувати ефективність роботи сервісних центрів МВС. Нині, коли перед всією Україною стоять безпекові виклики, у сфері надання державних послуг можуть поставати нові завдання і труднощі. Ми зобов’язані їх пройти гідно. Громадяни повинні отримувати послуги в зручний для них час, у зручному місці, у зручному за розташуванням та комфортному сервісному центрі. Також потрібно забезпечити такі умови, щоб у людей була можливість отримувати державні послуги, як фізично — у сервісному центрі МВС, так і онлайн. Але обов’язково завжди якісно та  оперативно», — наголосив під час вітального слова Микола Рудик.
Він зауважив, що це – завдання номер один, яке перед Головним сервісним центром, а відтак і перед усіма регіональними центрами МВС, ставить Міністерство внутрішніх справ України. А результат можна забезпечити шляхом цифровізації, некорумпованості, зручності, доступності й прозорості надання сервісних послуг.
 
"У колі пріоритетних завдань знаходиться, передусім, забезпечення належного функціонування удосконаленої системи електронної черги, прозорості в наданні послуги з отримання права керування транспортним засобом. Йдеться про організацію як начальником Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області, начальниками ТСЦ МВС, так і адміністраторами-екзаменаторами,  процесу складання теоретичного й практичного іспитів на високому професійному рівні. Також потрібно тримати високу поланку якості в обслуговуванні клієнтів під час проведення реєстраційних дій з їхніми транспортними засобами», — зазначив начальник ГСЦ МВС Микола Рудик.
Також він закликав новопризначеного начальника РСЦ ГСЦ МВС в Київській області Сергія Петрова підтримувати в сервісних центрах МВС області дружню атмосферу, як для відвідувачів так і працівників, дотримуватись добрих традицій, започаткованих попереднім керівником. А ще – за таких непростих умов, в яких нині живе наша країна, дбати про колектив, де кожен – це висококласний фахівець своєї справи, який є надійною ланкою спільного ланцюга стабільності й безперебійності функціонування сервісних центрів МВС.
 
Новопризначений начальник РСЦ ГСЦ МВС в Київській області подякував за довіру та запевнив у своїй готовності відповідально виконувати свої обов’язки, особисто контролювати виконання поставлених керівництвом Головного сервісного центру МВС завдань, вимагаючи від колективу ефективної роботи.
«Адже позитивного результату можна досягти лише спільними зусиллями всієї команди», — зауважив новий начальник Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Сергій Петров.
Гасло нашої діяльності незмінне: «Ми працюємо з людьми та для людей, зміцнюючи довіру до державних послуг»
...

Інформацію про наявність вільних номерних знаків для авто тепер шукати ще зручніше.

Онлайн-сервіс перевірки наявності номерних знаків став ще зручнішим. Він дозволяє побачити не тільки всі вільні номерні знаки для авто у певному регіоні України, а й відсортувати їх за типом транспортного засобу. 
 
«Кожен бажаючий може самостійно підібрати для свого авто номер із числа вільних і доступних. А звернувшись до сервісного центру МВС, провести реєстраційні дії з авто і закріпити обрану комбінацію. Ніяких посередників не потрібно. Якщо представники сервісного центру МВС чи сторонні особи спонукають вас до надання їм «заохочення» за бажаний номерний знак — зразу повідомляйте правоохоронні органи», — наголошує начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик.
Пошук номерних знаків, що видаються за бажанням власників та містять визначену комбінацію цифр, доступний у таких категоріях:
для легкових і вантажних авто;
для електромобілів;
будь-який тип.
У сервісі відображаються як платні, так і безкоштовні номерні знаки із визначеними комбінаціями цифр. Якщо шукати найкращий вільний номерний знак для свого авто — це можна зробити у кілька простих кліків. 
 
Як знайти номер своєї мрії? 
Для початку оберіть свій регіон із запропонованого списку: АР Крим, 24 області та місто Київ. Потім можете обрати один із типів номерних знаків, наприклад електромобілі. І також можна у форму пошуку ввести бажану комбінацію. Сервіс відобразить інформацію миттєво. Якщо знак у наявності, то ви отримаєте інформацію в якому сервісному центрі МВС він зберігається та яка його вартість.
Сервіс дозволяє не вводити бажану комбінацію цифр, тоді у списку опиняться всі наявні вільні номерні знаки певного регіону, які містять визначену комбінацію цифр і які не закріплені поки за жодним транспортним засобом.
Важливо, ціна за платні номерні знаки вказана у сервісі без урахування податку на додану вартість 20% та без вартості спецпродукції. Тобто, аби розуміти остаточну вартість отримання такого номерного знака, варто одразу доплюсувати розмір оподаткування та 336 грн. Також варто враховувати вартість послуги перереєстрації транспортного засобу, якщо ви плануєте проводити реєстраційні дії з авто — орієнтовно 512 грн.
Список актуальних номерів автоматично оновлюється в режимі реального часу. Це означає, що як тільки в сервісному центрі МВС закріпили номерний знак за авто, він автоматично зникає з онлайн-сервісу.
Забронювати номерний знак поки неможливо, тому власнику автомобіля рекомендовано обрати кілька прийнятних варіантів комбінацій цифр. 
Як закріпити номер за авто?
Після того, як уже «придивились» до кількох вільних номерних знаків, варто завітати до того сервісного центру МВС, де вони в наявності, та здійснити реєстрацію чи перереєстрацію. Необхідні документи для отримання послуги можна переглянути в розділі «Реєстрація, перереєстрація транспортних засобів».
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання можна знайти на сайті: https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/
 
...

ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ ГРОМАДИ!

Тетіївська міська територіальна громада в зв’язку з затримкою доставки податкового повідомлення (квитанції), звертається до громадян з проханням сплачувати податок за земельні ділянки фізичних осіб за 2022 рік згідно списків , що додаються.

Податок сплачувати за реквізитами:...

Обмін та відновлення посвідчення водія знову доступні онлайн

Головний сервісний центр МВС спільно з ДП «ІНФОТЕХ» та Укрпоштою відновлює онлан послугу, яку було призупинено з міркувань безпеки через повномасштабне вторгнення росії в Україну.
Відтепер знову можна замовити обмін та відновлення посвідчення водія через Електронний кабінет водія. Фахівцями Головного сервісного центру МВС був відпрацьований алгоритм, який дозволяє перезапустити одну з найбільш популярних онлайн послуг у безпечному форматі. Для користувачів онлайн сервісу фактично нічого не змінюється: як і раніше через смартфон чи ноутбук можна замовити послугу в кілька кліків. Водночас забрати посвідчення можна буде особисто як у будь-якому найближчому сервісному центрі МВС, так і через сервіс поштового оператора.
«Щодня до 142-ох діючих сервісних центрів МВС звертаються близько 2 тисяч клієнтів для обміну посвідчення водія. І вже відсьогодні таку операціюможливо замовити онлайн. Відтак забрати готовий документ можна буде або в зручному для себе сервісному центрі МВС або в найближчому відділені Укрпошти, чи навіть замовити доставку кур’єром Укрпошти додому», — зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик.
 
Орієнтовна вартість послуги — 254 грн за бланк посвідчення, 26 грн за адмінпослуги сервісного центру МВС та 294 грн за логістичні витрати, може бути також нарахована комісія банку.
 
Послуги обміну посвідчення водія надаються у таких випадках:
⦁ у разі непридатності посвідчення для подальшого користування (зіпсоване, записи не читаються тощо):⦁ у разі зміни персональних даних власника (прізвище, прізвище, ім’я, по батькові, стать — проводиться на підставі документа, що підтверджує таку зміну);⦁ за бажанням власника (наприклад, з метою отримання більш сучасного бланку, або уточнення персональних даних латинськими літерами, заміни фото тощо);⦁ після закінчення строку дії.Послуги відновлення посвідчення водія надаються у таких випадках:⦁ у разі крадіжки (тоді потрібно для початку звернутись до поліції);⦁ у разі втрати.
 
Нагадаємо: для того, щоб здійснити обмін або відновлення посвідчення водія необхідно
⦁ авторизуватися в Електронному кабінеті водія, обравши зручний спосіб — за допомогою електронного підпису, BankID або Дія.Підпису;⦁ у меню послуг обрати пункт «Електронні послуги», потім знайти та вибрати «Відновлення та обмін посвідчення водія»;⦁ перевірити правильність контактних даних та в блоці «Обрати причину» позначити один із запропонованих варіантів;⦁ заповнити усі обов’язкові поля заявки;⦁ обрати зручний вам сервісний центр МВС, або поштове відділення національного оператора поштового сервісу в якому плануєте отримати виготовлене посвідчення водія;⦁ підписати заяву за допомогою електронного підпису, BankID або Дія.Підпису;⦁ сплатити за послугу особистою банківською картою;⦁ отримати автоматичне повідомлення щодо успішної подачі заявки на отримання послуги «Відновлення та обмін посвідчення водія», на цьому етапі вже можна слідкувати в Електронному кабінеті водія зміни у статусі заявки;⦁ отримати готове посвідчення водія особисто в сервісному центрі МВС або на поштовому відділенні Укрпошти.
Тривалість надання послуги — до 10 днів. Важливо, що як тільки буде оформлено заявку на обмін або відновлення посвідчення водія, старе посвідчення зникне з Електронного кабінету водія та застосунку Дія і вже нове з’явиться після особистого отримання документу.
Як скористатися послугою в кілька кліків — розповідаємо у відеоінструкції за цим посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=_h7QBXns370 .
 
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
...

ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ ГРОМАДИ!

Тетіївська міська рада нагадує громадянам, які мають у власності чи користуванні земельні ділянки та нерухоме майно, про своєчасність сплати податків.

За інформацією Головного управлінням ДПС у Київській області від 23.09.2022 року №11205/5/10-36-13-05 станом  на 21 вересня 2022 року наявна заборгованість по земельному податку, оредній платі за земельні ділянки, податку на майно та єдиному податку з фізичних осіб. Списки боржників додаються....

Відтепер можна призначити і скасувати належного користувача в Електронному кабінеті водія

Отримувати державні послуги за допомогою смартфона — зручно і швидко. Українці звикли до онлайн сервісів і, здається, повною мірою оцінили їх переваги тільки тоді, коли втратили. Адже під час дії воєнного стану з міркувань безпеки довелось обмежити деякі онлайн сервіси, у тому числі онлайн призначення належного користувача. 
Команди  Головного сервісного центру МВС та ДП ІНФОТЕХ близько шести місяців працювали над втіленням у життя такого рішення, яке б у безпечному форматі дозволяло отримувати послугу тільки власнику авто та певному водієві. Важливо, щоб ніхто інший від імені власника не міг скористатись послугою, навіть заволодівши, наприклад, його смартфоном. Безпека і зручність для отримання державного сервісу — понад усе. 
Від сьогодні, 20 вересня, можливо призначити належного користувача транспортного засобу і скасувати таке призначення. Належний користувач — це фізична особа, яка на законних підставах користується транспортним засобом, що їй не належить. 
«Ділитись транспортним засобом в умовах воєнного стану буває життєво важливо. Проте нести відповідальність за порушення правил дорожнього руху має безпосередньо водій, який був за кермом, а не власник транспортного засобу. Особливо з працюючою системою автоматичної фото- та відеофіксації. Тому можливість призначати належного користувача на певний строк та скасовувати його у будь-який момент завжди актуальна, а осоливо під час дії воєнного стану», — зазначив заступник Міністра внутрішніх справ України Богдан Драп’ятий.
Ініціювати призначення належного користувача в Електронному кабінеті водія може як власник транспортного засобу, який ділиться своїм авто, так і водій, який хоче на законних підставах керувати цим авто. Варто знати певні контактні дані один одного, аби скористатись сервісом.
Наприклад, власник формує заявку, водієві приходить лист на email із посиланням на перехід до Електронного кабінету водія, для підтвердження заявки. Або навпаки, водій кидає такий запит через Електронний кабінет водія власнику, тим самим способом, вказавши email-адресу.
Перехід за посиланням у листі переводить того, хто має підтвердити шеринг транспортного засобу, до заявки. У кінці такої заявки треба накласти електронний підпис, як відповідний метод ідентифікації особи. Як тільки електронний документ було підписано з одного боку, він приходить тому, хто ініціював процес шерингу авто на підтвердження. Іншій стороні теж треба поставити електронний підпис. Так обидва користувачі, навіть перебуваючи на відстані один від одного, знають, що заявку було розглянуто і схвалено ними обома.
Розгляд заяви системою відбувається автоматично. Обробка запитів триває до 5 хвилин у реальному часі. Результат — у водія, якого призначили належним користувачем, з’являється серед документів у Електронному кабінеті водія та в застосунку Дія свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. 
Які документи потрібно мати в Електронному кабінеті водія, щоб стати належним користувачем?
посвідчення водія відповідної категорії.
Які документи треба мати в Електронному кабінеті водія, щоб призначити належного користувача? 
свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
Важливо, що через Електронний кабінет водія можна і скасувати шеринг авто. Для цього існує кнопка скасування призначення належного користувача. Вона доступна власникові транспортного засобу. Тобто, власник, який поділився своїм авто, має можливість у будь-який момент передумати та відмінити користуванням авто.
На один транспортний засіб може бути призначений лише один належний користувач.
Стати належним користувачем може лише фізична особа, яка має національне посвідчення водія, що відповідає вимогам Конвенції про дорожній рух 1968 року. У випадках, якщо підставою належного користування є оформлення на особу тимчасового реєстраційного талона або призначення працівника належним користувачем керівником юридичної особи, послуга надається лише в територіальних сервісних центрах МВС і за умови присутності власника транспортного засобу та особи, яка планує стати належним користувачем.
Варто додати, що також можна призначати належного користувача через застосунок Дія.
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті: https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/
 
hsc.gov.ua (https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/)
Часті питання (FAQ) | Головний сервісний центр МВС України
The Main service center provide paid and free services within the competence of the Ministry of Interior
...

Польща стала першою країною, де можна обміняти українське посвідчення водія

Через повномасштабне вторгнення рф на територію України мільйони людей опинилися у Європейському Союзі. Дехто з них поки не має можливості потрапити до України. Багато є водіями і зіткнулися з тим, що у них вичерпався термін дії посвідчення, затерлися дані в документі або змінились персональні дані. Відтепер такі водії можуть отримати послугу обміну посвідчення водія у Варшаві.
Про це йшлося на спільному брифінгу начальника Головного сервісного центру МВС Миколи Рудика та голови Державної міграційної служби України Наталії Науменко. 
Завдяки злагодженій роботі Головного сервісного центру МВС з Державною міграційною службою України, зокрема з державним підприємством «Документ», досягли успішного результату у вирішенні питання обміну у Варшаві посвідчень водія, виданих в Україні.
«На 22 вересня можемо говорити про успішне підключення системи, яка дозволяє надавати повноцінно послугу обміну посвідчення водія. Уже маємо перших задоволених клієнтів, які скористались нагодою. Важливо, що готове посвідчення водія можна забирати у день звернення», — повідомив начальник Головного сервісного центру МВС.
Раніше Головний сервісний центр МВС передав спеціальні принтери для друку на бланках посвідчення водія та комплекти цих бланків ДП «Документ». Потім налагодили обмін інформацією між нашими підрозділами та можемо оперативно розглядати заявки із Варшави у Києві.
«Польща — це перша країна, де є представництво міграційної служби через ДП «Документ». Там ми працювали спочатку на 8 мобільних бусах, а тепер ми вже працюємо в стаціонарному центрі, де можемо з комфортом обслуговувати наших громадян», — зазначила голова Державної міграційної служби України. 
Послуги обміну національного посвідчення водія надаються у таких випадках:
у разі непридатності посвідчення для подальшого користування (зіпсоване, записи не читаються тощо);
у разі зміни персональних даних власника (прізвище, прізвище, ім’я, по батькові, стать);
за бажанням власника (наприклад, з метою отримання більш сучасного бланку, або уточнення персональних даних латинськими літерами, заміни фото тощо);
після закінчення строку дії. 
«Мова йде поки що лише про обмін, а про відновлення — поки ні. Тобто, обмін відбувається у тих випадках, коли людина має наявний документ і може фізично надати його адміністратору ДП «Документ» у Варшаві. При втраті посвідчення чи при його крадіжці, поки все ж варто завітати до будь-якого зручного сервісного центру МВС на території України. Але це питання вже теж вирішується. Триває адаптація нормативних документів, які дозволять в майбутньому відновлювати посвідчення водія ДП «Документ» за кордоном, зокрема», — наголосив Микола Рудик.
Записатись у Варшаві на послугу обміну посвідчення водія, виданого в Україні, можливо онлайн — через електронну чергу. Також обслуговування проводиться і в порядку «живої» черги.
«Попит шалений. До Варшави їдуть громадяни України з усього Євросоюзу, не тільки з території Польщі. На сьогодні ми ще розгортаємо наші потужності на території Вроцлава, Гданська та Кракова, а далі, за погодженням з Міністерством закордонних справ, ми розширимо наші представництва на території Туреччини і, сподіваємося, що Німеччини, Чехії та Словаччини. Такими є наші амбітні плани, тому що ми розуміємо, що всі громадяни України, які тимчасово знаходяться на території країн Євросоюзу, повинні мати дійсні документи та мати увесь спектр захищеності від української держави», — поділилась планами Наталія Науменко.
Алгоритм надання послуги обміну посвідчення водія за кордоном включає такі кроки: 
адміністратор ДП «Документ» отримує від клієнта заявку, заповнює певну форму і передає її на розгляд до сервісного центру МВС;
адміністратор сервісного центру МВС розглядає заявку і підтверджує її або ні;
у випадку отримання згоди на видачу нового документу від сервісного центру МВС (з Києва) адміністратор ДП «Документ» (у Варшаві) друкує посвідчення водія на бланку.
У центрі ДП «Документ» у Варшаві (у торговому центрі Blue City за адресою Єрусалимські алеї, 179) є сімнадцять фотокабінок, у трьох з них одночасно можуть надавати послугу обміну посвідчення водія. 
Графік за яким можна отримати послугу обміну посвідчення водія: 
вт-пт: 10:00−17:00, 
сб: 10:00−15:30,
 нд, пн — вихідні. 
Цей графік підлаштовано під розпорядок роботи сервісного центру МВС № 8042, що обробляє заявки з Варшави.
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті: https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/
...

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація